Favrskov Dramaskole

Kære {fornavn}

Velkommen til Favrskov Dramaskole!

• Du har fået tildelt medlemsnummmer {medlems-id}. Hvis ikke du selv har valgt din kode ved oprettelsen, så er din kode {kodeord} (du bør ændre den til en du selv finder på).
  • Med dit medlemsnummer og din kode kan du logge på via app'en ForeningLet (Android / iPhone) eller på vores medlemsportal på tilmeld.favrskovdramaskole.dk.
  • I appen og på medlemsportalen kan du ændre dine oplysninger og kode hvis du gerne vil det.

Medlemsoplysninger

• Gør os den tjeneste at dobbelttjekke oplysningerne i både profilen, så alle oplysningerne er korrekte. Du kan se de oplysninger du gav ifm. tilmeldingen nederst.
  • På barnets profil anbefaler vi, at man anfører forældrens mailadresse, så beskeder til holdet kommer til forældren, men anfør venligst både forældrens og barnets mobilnummer, så barnet selv får direkte besked i tilfælde af aflyst undervisning eller lokaleflytning.
  • Vi skal have korrekt fødselsdato på alle elever, da det skal fremgå af listen når vi får besøg af den kommunale revision, så vi kan fastholde vores folkeoplysningstilskud.

Opkrævninger og betalinger

• Betalingen for undervisningen sker forud for hver af de 9 aktive måneder med 300,- kr. pr. måned.
  • Opkrævninger bliver udsendt på mail og skal betales som indbetalingskort via Netbank (kan med fordel tilmeldes Betalingsservice, hvorefter betalingen vil køre helt automatisk). På sigt bliver det muligt at betale med Dankort og MobilePay. Første rate bliver opkrævet umiddelbart efter tilmelding.
  • Billet til særarrangementer såsom gallafester, teaterforestillinger eller offentlige workshops køres gennem billetsystemet place2book.com, og I får mail herom, når det bliver aktuelt.

Øveplan og vigtige datoer

• Datoerne for weekendøvning og forestillinger kan ses på vores hjemmeside www.favrskovdramaskole.dk under holdets navn.
  • Vi afholder forestillinger for alle hold 20-22 juni.
  • Vi afholder desuden 2 årlige udklædningsfester, hvor vi samler holdene:
    • Halloweenfest 28/10 2023 kl. 12-17
    • Afslutningsgalla 23/6 2024 kl. 11-17
  • Generalforsamlingen afholdes en gang årligt og er primært for forældre, men vi forsøger at kombinere det med en anden aktivitet, så vi alle får så meget ud af dagen som muligt.

Afbud

• Afbud til undervisning skal ske på sms direkte til underviseren og i så god tid, som det er muligt:
    • Anders 49322902
    • Kristine 41113534
  • Planlagte/kendte afbud ifm. f.eks. ferie bedes meddelt så snart de kendes, så undervisningen kan planlægges bedst muligt. Man kan ikke melde afbud til øveweekend og forestillinger.

Udmeldelse

• Udmeldelse skal ske ved skriftlig henvendelse på mail til dramafavrskov@gmail.com og har virkning fra følgende måned.

Forældreopbakning

• Vi har brug for forældrenes opbakning, f.eks. i form af praktisk hjælp ifm. afholdelsen af arrangementerne.
  • Vi kan også sagtens bruge hjælp til andre ting, f.eks. planlægning af arrangementer eller selve bestyrelsesarbejdet, så hvis du har lyst til at bidrage eller har en idé, skal du endelig henvende dig til os - TAK! :)

Vi glæder os til at skabe en masse gode oplevelser sammen med dig!

Med venlige dramahilsner

Favrskov Dramaskole
v/Anders Wadsholt

Du har opgivet flg. oplysninger ifm. tilmeldingen:

Medlemsnr.: {medlems-id}
Fornavn: {fornavn}